30 Ocak 2012 Pazartesi

Gül

Bir kaç gün önce 2 adet gül aldım hediye bir bardak içinde suya koydum ve gözümün önünde seyredeyim diye sehpa üstüne konuçlandırdım, akşamda tv.nin seyrini kesiyor diye şömine üstüne kaldırdım...aradan bir kaç gün geçti baktım suyu azalmış aldım suyunu değiştirmek ve birazda saplarından kesmek için mutfağa götürdüm.. ve dumura uğradım...köklenmemiş ama tomurcuklar çıkarmış benim güllerim yaa.



kıyamam ben onlara hemen önce çiçeklerini kestim (onları küçük bir bardağa yerleştirdim tabi) üstünde kalmış bir iki yaprağı kopardım ve saksıya diktim hani daha önce sipariş verip bazı şeyler aldığımı söylemiştim internetten, işte o siparişlerin içinde şişen tabletler vardı, iki adet tableti suda 5 dak. beklettim ve cocopeat ve torf karışımı hazırladım, o şişen tabletler seracılardan aldığım ve saksıda gördüğüm çiçeğin dikildiği küçük bir kese şeklini aldı, şaştım kaldım bilmeden almıştım o tabletleri netteki bilgiler ve açıklamalar sonrasında...ve işte sonuç :) tabi dışarı koymadım içeride şömine üstünde duruyorlar.. Bakalım ne olacak güllere...eğer köklenirse aşılarım sonra...ilginç ve hoş bir deneyim yaşadım işte...toprak durmadan bıkmadan bir şeyler öğretiyor insana...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sayın ziyaretçi yorumunuz denetledikten sonra eklenecektir.