20 Şubat 2012 Pazartesi

Adana'da Kış..

Bir hafta sonra şubat'ı bitiriyoruz, bu sene kış çok mu oldu ne ? hem soğuk hem nemli hem de pek tatsız bir kış yaşadı Adana..sabahın erken saatlerinde sıcaklık 3 derece diyor, gece kim bilir kaç dereceye düşüyor sıcaklık, çooookkk soooğuukkkk çok...bütün çevremize kozan tufanbeyli vs.. kar yağıyor ama buraya yağmıyor elbette soğuk olacak diyorum kendimi avutmak için ama olmuyor...geçen sene bu kadar soğuk değildi valla..
bahçem berbat halde bırak bahçeyle uğraşmayı kafayı çıkaramıyorum dışarı sadece kızımı dışarı çıkarıyorum durmuyor çünkü içerde miyav miyav..azıcık araladığım kapıdan fırlıyor dışarı eğer yağmur rüzgar yoksa tabii :) o bile biliyor dışarı çıkılmayacağını :)

bahçe berbat bir sürü yabani ot fırlamış çimlerin arasından, yeni çim ekmiştim kasım ayının sonlarına doğru çünkü yazın yanmıştı hepsi :(  bütün bahçeyi belleyip gübreleyip çim tohumu ektik tabi yabani otları da davet etmiş oldum böylece...kutularda satılandan almadım bu sefer açık aldım ama farketmiyor ondan önceki sene de praktikerden kutu içinde satılan çimlerden almştım akıbet aynı oldu..bahçede iş çok ama ne bende derman var soğuktan yapacak ne de hava müsaade ediyor :) neyse kış bitecek la laa laa bahar gelecek laa laaa laa..diye ümitlendirmek lazım kendimizi dimi ya :))  neyse bir iki resim paylaşayım bari :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sayın ziyaretçi yorumunuz denetledikten sonra eklenecektir.