26 Şubat 2012 Pazar

Bordo bulamacı ve vs..işler

evet hava bir kaç gündür normal ve yağış yok :) bordo bulamacının 2. ilaçlamasını yaptım ilkini kasım da yapmıştım budama yaptıktan sonra...ve ayrıca çimlerin bir kısmını da biçtim, makasla...birinci ve ikinci biçimin çim biçme makinasıyla yapılmasının iyi olmadığını okudum bazı sitelerde...bende öyle yaptım narinler çünkü yeni ekildiler ama bayağı boylanmışlardı henüz bir kısmını biçebildim epeyde yoruldum :) zor yani azıcık :) neyse bordo bulamacının 1. iyi geldi epey sorunu çözdü, bir takım mantar sorunları vardı bahçemde bakalım 2. neler yapacak :) bu arada saksıdaki çiçeklerime de organik gübre attım diplerine doğru toprağını kazıp havalandırıp, daha erken diyebilirsiniz ama burada hava pek enteresan bayağı ısındı onun içinde yapılabilir geldi bana :) ahhh bir de kadife çiçeği tohumlarını da ektim torfa...merakla bekliyorum bakalım kaç günde yeşerecek...sonra şaşırtma işi yapacağım...tohumlarını praktikerden almıştım, kurumuş ot gibiydi minik minik tohum gibi gelmedi bana ya bakalım ne çıkacak :) genelde tohumdan ekmem hazır satılan fidelerden alırım, bu sefer dikeyim dedim hazır bulursam yine alırım ya kendi yeşillendirdiklerimin daha bir önemi olur benim için :))   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sayın ziyaretçi yorumunuz denetledikten sonra eklenecektir.