7 Nisan 2012 Cumartesi

Bahar

İstanbul'a gittim geldim bir baktım ki bahçe coşmuş, yeşilin her tonu yerleşmiş baş köşeye, ektiğim soğanlar çiçeklenmiş, çimler uzamış, bana yine biçme işi gözükmekte...nisan bitmeden gübreleme işini de bitireceğim...gübre olarak organik pelet gübre ve kompoze gübre kullanıyorum...meyva ağaçlarına kompoze gübre; saksılara, süs bitkilerine de organik olanı kullanıyorum...ağaçların  etrafındaki toprağı belleyip toprağı havalandırıyorum sonra bir kaç avuç gübreyi köklerinden uzağa gelecek şekilde atıyorum ve belle karıştırıyorum ardından da bolca sulama...gülerin dibine de muz kabukları koyuyorum, nerede okudum hatırlamıyorum, bir yerde okumuştum "güller potasyumu sever, muz kabuğu gömün dibine" diye...bu arada otlarla da sökerek mücadele etmeye çalışıyorum...tüm bunları yavaş yavaş günlere yayarak yapıyorum belimde fıtık var çünkü :,(
bu arada totomun yarın aşısı var, ondan çok ben geriliyorum, veterineri görünce nasıl tüyüyor inanılmaz, yakalamak zor, bakalım neler olacak :) gerçi veterinerimiz çok tatlı ve sabırlı allahtan da uğraşıyor bizimle ;)



 rengi çok güzel bir sardunya, istanbuldan annemden almıştım bir minik dal, küçücük henüz ama çiçek açtı...
sarı ve beyaz papatyalar istanbul'a gittim geldim hepsi açmış ;)

aslında dört taneydi ama biri kurumuştu geçen sene
 toto ve paşa bahçenin keyfini çıkarıyor :)
toto kuş takibinde :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sayın ziyaretçi yorumunuz denetledikten sonra eklenecektir.