27 Nisan 2012 Cuma

Ortancalar..

Yeni tomurcuklandılar, acaba ne renk olacak çiçekleri merektayım...ilk kez bu sene açacaklar...ve kuytu bir köşede tutmaya çalışıyorum saksı içindeler çünkü bahçenin ön ve arkası çok güneşli, yakıcı güneşi sevmiyorlar...best life diye bir gübre aldım içinde iz elementler de var, onunla suluyorum umarım iyi gelir, DeltaTarım diye bir yer keşfettim Yüreğir'de, sağolsunlar çok ilgilendiler çalışanlar ve zıraat mühendisi olan beyefendi...sağolsunlar aldığım herşeyin nasıl uygulanacağının tarifini sıkılmadan anlattı... yalnız ortancanın bir tanesi hasta sanırım, rengi beyaz damarları yeşil sadece bir sitede bunun demir ya da yanlış hatırlamıyorsam magnezyum eksikliğinden olabileceğini okumuştum..aldığım bu gübre belki iyi gelir..toprakta bir eksiklik var diye düşündüm...olmadı saksısını büyüteceğim biraz yeni toprak ilave ederek... 




 
işte bu hasta olan..geçen senede vardı ve iyice budamıştım sonbaharda ama sorun düzelmediği için yine tekrarladı sanırım... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sayın ziyaretçi yorumunuz denetledikten sonra eklenecektir.