16 Haziran 2012 Cumartesi

50 Derece.. Yanıyoruz :))

evet günlerdir yanmaktayız sıcaklıklar neredeyse 50 dereceye yaklaştı nemle birlikte, nefes almakta zorlanıyoruz yani en azından biz ;)) bir istanbullu olarak ;)) bitkilerin pek şikayeti yok alıştılar zaar :) bol bol sulamaya çalışıyorum zaten bir onun için çıkıyorum bahçeye sulama için yani...içeride klimayla ve verdiği serinlikle mutlu mesut yaşıyorum :))


bunlar erikler toplandı ve bir güzel yenildi tadı bal ama ağaçta bir sorun var sanırım fazla yaprağı yok meyva tutumu kötü ve de en önemlisi kök çürüklüğü var diye düşünüyorum reçine akıntısı var, nette araştırdım kök çürüklüğü hastalığı olabilir deniyor azıcık daha araştıracağım :((



bunlarda semizotu toplandı yıkandı afiyetle yenildi :)) soğanla ve sarımsakla kavurdum biraz salça tamam, üstüne de yoğurt hıııımmmmm nefis oldu :)  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sayın ziyaretçi yorumunuz denetledikten sonra eklenecektir.