4 Haziran 2012 Pazartesi

Zebra Çiçeği (Aphelandra)

Afelandra diğer bir adıyla Zebra Çiçeği


geçen hafta kızım doğumgünü hediyesi olarak afelandra aldı bana..hemen netten araştırdım bakımı vs hakkında ve bitkiçiçek.com da elbette vardı bilgiler...bu arada tam zamanıymış almanın öğrendim iyi oldu...ha bir de alıp eve getirdikten sonra yaprak altlarına bakmak lazımmış bit olabilir diye ki yakaladım bitleri ve bir bezle sildim hepsini :))) teşekkürler erdal beye...saksısını büyüteceğim ama toprak ve ponza taşı almam lazım...benim ki henüz çiçeksiz bakalım açacak mı ?  
 

4 yorum:

  1. çok güzel açar inşallah. Bende bloğuma beklerim.
    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim, umarım açar çiçeğini görürüm :)

    YanıtlaSil
  3. Afferim guzel kizima annesine ne guzel hediye almis:) Umarima car fotografini cekmeyi unutma zebra ciceginin:)

    YanıtlaSil
  4. umarım açar Sevgili Besteciğim bekliyorum heyecanla :))

    YanıtlaSil

sayın ziyaretçi yorumunuz denetledikten sonra eklenecektir.