2 Haziran 2012 Cumartesi

Sebzecikler :))

Bunlar domateslerim 3 ü ağacın altında ikisi güzel  de biri küçük kaldı
2 tane domates bu sepette..aslında hadi itiraf edeyim :) önce domates fidelerini aldım 10 tane fide, sonra da bu sepeti ve 5 tanesini ektim içine.. hey allahım marketten, pazardan alıp yemeye benzemiyor, ne kadar şehir çocuğuymuşum ;) öyle büyümeye başladılar ki sığmayacak bu sepete, yan taraftaki bahçenin bir bölümünün çimlerini söktüm kuruttum kalanları belledim bir güzel toprağı alt üst ettim sonra biraz gübre ve iyi toprak karıştırdım ve 1 tane de ekleyerek yanına aşağıda görülen yere ektim etrafını da havuz yaptım sularken kolaylık olsun diye .. böylece 2 tane kaldı sepette,  neredeyse bir tane bile olurmuş...sepet ve domates maceram böyle işte :)) bakalım yemek nasip olacak mı hiç domates...

İşte dörtlü domateslerim :)) aralarına da kadife çiçeği ektim kadifenin biri kuruyor niyeyse umarım domateslerin başına da aynısı gelmez :)
bu da kavun tohum ektim bir sürü ama ancak 2 tanesi çıktı bakalım büyüyebilecekler mi ? ağacın altlarına da ektim bakalım çıkacak mı? ne merak ama ;) bendeki de...

.

Biberlerim, biri saksıda diğer 2 si bahçede bakalım hangisi biber verecek önce :) çiçek açtılar


aaa salatalıklarım da vardı ama resimlerini çekmemişim neyse kurumazlarsa çekeceğim onları da eklerim sonra burası o kadar sıcak ki şu an ;-((


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sayın ziyaretçi yorumunuz denetledikten sonra eklenecektir.