2 Haziran 2012 Cumartesi

Mayıs'ın Bereketi :)

Horoz İbiği geçen seneden tohumları toplamıştım onları da ayrıca ektim bunlar geçen seneden saksıya düşenler olsa gerek kendiliğinden çıkıverdiler...

Mavi Yasemin, geçen sene minicikti aldım seradan bakalım gerçekten mavi mi falan derken fışkırdı işte harika bahçeye ekmedim daha ekmem de belki çiçeklenmesi bitince sonbaharda saksısını değiştiririm biraz büyükçe bir saksıya transfer olur... 


acem borusu diyorlar burada ama çiçekleri daha hassas bendekinin, belki değildir yeni açmaya başladı pıtır pıtır...

gündüz sefaları tohumlarını ektim sonra da bazılarını şaşırttım bunlar gelin duvağının dibinde kalanlar...pembe, mor ve beyaz renkleri..


 
bu da kaktüsüm aralık gibi içeride açmıştı 2 yıldır açıyor zaten aman nazar değmesin :) dışarı çıkardım havalar ısınınca yeniden açtı bak ya :) güzellik valla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sayın ziyaretçi yorumunuz denetledikten sonra eklenecektir.